Pradžia Sveikata Kiaulpienės - organizmo šluota

„Giružis“ - Varėnos krašto bendruomenės laikraštis

Šiandien:_Antradienis, 26 Kovas 2019

Kiaulpienės - organizmo šluota PDF Spausdinti El. paštas
Parašė Giružis   
Pirmadienis, 27 Gegužė 2013 08:31

Pašalinkite iš organizmo toksinus valgydami kiaulpienes

Pražydusios kiaulpienės paprastai skelbia atėjusį pavasarį. Tiems, kurie neturi daržo, tai žavios geltonos saulytės, o daržus ir gėlynus prižiūrintiems kiaulpienė yra piktžolė, besikėsinanti į auginamas gėles ir daržoves. Tačiau ant jos pykti nereikėtų, mat kiaulpienė turi daugiau vitamino A negu morkos, daugiau geležies negu špinatai, o be to, gali pasigirti gausiu kalcio, vitamino B, C ir E šaltiniu.

Taigi kiaulpienė yra puikus vitaminų šaltinis ir geriausia organizmo „šluota“, išvalanti toksinus. Svarbiausia, kad kiaulpienę galima vartoti nuo pavasario iki pat rudens. Tad pirmyn į pievą rinkti kiaulpienės lapų!

Kiaulpienių salotos mėsėdžiams

25 kiaulpienės, 6 mažos bulvės, 4 kiaušiniai, 12 gabalėlių kumpio, alyvuogių aliejus, acto, druskos, pipirų.

Nuplaukite ir išvirkite bulves su lupenomis, kietai išvirkite kiaušinius. Nuvalykite, nuplaukite ir nusausinkite kiaulpienių lapelius. Supjaustykite kumpį siauromis juostelėmis ir pakepinkite jas keptuvėje su šlakeliu aliejaus. Tada, nulupkite kiaušinius ir bulves. Supjaustykite kiaušinius puselėmis arba į keturias dalis. Supjaustykite ir bulves. Užpilkite šlakelį alyvuogių aliejaus ir šlakelį acto ant kiaulpienių lapų. Galiausiai pagardinkite druska ir pipirais, tada įdėkite bulves, kiaušinius ir kumpio juosteles. Galite įdėti mocarelos arba ožkos sūrio, pomidorų, rukolos.

Kiaulpienių salotos vegetarams

300 g nuplautų kiaulpienių lapų, sauja rukolos, 200 g šviežio varškės sūrio, alyvuogių aliejaus, 4 šaukštai vynuogių acto, 1 arbatinis šaukštelis čiobrelių, 1 arbatinis šaukštelis garstyčių, 1 arbatinis šaukštelis medaus, druskos ir pipirų,60 gramų kedro riešutų.

Supjaustykite šviežią sūrį mažais kubeliais, užpilkite juos alyvuogių aliejumi ir pabarstykite sukapotais čiobreliais ir pipirais. Palikite marinuotis per naktį. Pasigaminkite salotų užpilą iš acto, druskos, garstyčių, medaus ir aliejaus, užpilkite jį ant kiaulpienių lapų ir rukolos. Tuomet viską sumaišykite ir užbarstykite ant viršaus išsimarinavusius sūrio gabalėlius ir kedro riešutus. Dalį sūrio taip pat galite pakepinti keptuvėje su lašeliu aliejaus, bet tai nėra būtina.

Šparagų ir kiaulpienių kokteilis

125 g šparagų, 10 kiaulpienės lapų, ¼ meliono, 175 g agurkų.

Nuvalykite visus produktus, sudėkite į trintuvą ir viską gerai sutrinkite. Papuoškite šparagų lazdelėmis.

 
Pradžia Sveikata Kiaulpienės - organizmo šluota

Vieta Jūsų reklamai

Čia galėtų būti Jūsų reklama
Galimi skydelių matmenys: 160x80 px

Reklama

Lankytojai

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterŠiandien380
mod_vvisit_counterVakar533
mod_vvisit_counterŠią savaitę913
mod_vvisit_counterPraeitą savaitę3991
mod_vvisit_counterŠį mėnesį14268
mod_vvisit_counterPraeitą mėnesį18577
mod_vvisit_counterViso843267

Šiuo metu naršo (20 minučių duomenys): 7
Tavo IP: 54.198.92.22
,

Klausimėlis

Kurį metų laiką mėgstate labiausiai?
 

Rėmėjai

Dėkojame rėmėjams:
Reklaminis skydelis

Svetainę kūrė: D. Blažukienės Kompiuterių studija „Alfakompiuteriai“ - kompiuterių remontas, svetainių kūrimas, apmokymai ir paskaitos

Joomla! yra atvirojo kodo programinė įranga, kuriama ir platinama taikant GNU/GPL licenciją