Žemę užklups penkias dienas truksianti magnetinė audra

0
65

Magnetinės audros – tai Saulės žybsnių sukelti Žemės magnetinio lauko sutrikimai. Tokie svyravimai gali neigiamai paveikti ryšių sistemas ir žmonių sveikatą. Net ir nedidelis aktyvumo padidėjimas gali turėti įtakos sveikatai.

„Gismeteo“ svetainėje skelbiama, kad magnetinė audra prasidės rugsėjo 30 d. ir baigsis spalio 4 d.

Rugsėjo 30 d. audra bus vidutinė, rugsėjo 1-2 d. – stipri, o spalio 3-4 d. – vėl vidutinė.

Kaip magnetinės audros veikia kūną?

Nepaisant to, kad Tarptautinėje ligų klasifikacijoje nėra sąvokos „priklausomybė nuo oro“, oro įtaka žmogaus organizmui buvo, yra ir bus. Gydytojai linkę manyti, kad reakcija į magnetinę audrą yra jau egzistuojančių ligų pasekmė ir pasireiškimas, tiesiogiai susijęs su dabartine sveikatos būkle. Čia svarbios ir lėtinės ligos, imuninė būklė, psichologinė nuotaika, stresas.

Kokios gali būti reakcijos į magnetinę audrą?

Žinoma, reakcijos būna skirtingos kiekvienam ir atsiranda priklausomai nuo kūno būklės. Tarp labiausiai paplitusių:

galvos skausmas, sunkumas pakaušyje;

miego sutrikimas arba, priešingai, didžiulis mieguistumas;

kraujospūdžio šuoliai;

jėgų mažėjimas, koncentracijos, darbingumo ir dėmesio sumažėjimas;

nuotaikos ir reakcijų valdymo problemos;

nerimas, nepagrįstos baimės;

sąnarių skausmas;

dažnas širdies plakimas, dusulys, krūtinės skausmas.

Kaip paruošti kūną magnetinėms audroms?

Atsižvelgiant į magnetinių audrų intensyvumą pirmoje rugsėjo pusėje ir būtinybę joms ruoštis iš anksto, paaiškėja, kad pirmasis rudens mėnuo turėtų tapti sveikos gyvensenos mėnesiu.

Ko reikėtų vengti šiomis dienomis norint gerai jaustis:

alkoholinių gėrimų; persivalgyti, taip pat valgyti labai kaloringą, sunkiai virškinamą maistą; rūkyti;

konfliktuoti; nervintis; rėkti; rodyti agresiją ir kitokių įtampą bei stresą didinančių dirgiklių;

venkite didelio fizinio krūvio, net jei tai įprastas sportas ar darbas – darykite viską taip pat, bet mažesniu intensyvumu;

esant galimybei, atidėti darbus, reikalaujančius didelės intelektinių pastangų koncentracijos, susikaupimo;

dažniau vėdinkite patalpas;

visada po ranka turėkite įprastus vaistus nuo lėtinių ligų;

dažniau būti lauke, daugiau vaikščioti;

gerti daugiau vandens, žolelių arbatos, kompotų;

stenkitės gerai išsimiegoti.

Pastaba: nuo 0 iki 3, – magnetinis laukas ramus; 4 lygis – neramus magnetinis laukas; nuo 5 iki 9 – magnetinė audra.

Palikti atsiliepima

įveskite savo komentarą!
įveskite savo vardą čia