Įtraukioji pamoka ,,Matematikos, lietuvių kalbos, informacinių technologijų, skaityklos ir bibliotekos sintezė“

0
34

Lietuvos švietimo formuojantys dokumentai nuo 2024/25 m.m. atliepia tarptautines įtraukties švietime nuostatas: svarbus kiekvieno asmens dalyvavimas atliepiant mokinių ugdymosi poreikių įvairovę, svarbus tarpusavio bendradarbiavimas bei pagalba kiekvienam mokiniui.

Varėnos „Ąžuolo“ gimnazijos skaitykloje vyko įtraukioji pamoka: „Matematikos, lietuvių kalbos, informacinių technologijų, skaityklos ir bibliotekos sintezė“. Pagrindinis pamokos tikslas: pagalba gimnazijos antrokams apibendrinti lietuvių kalbos ir matematikos žinias, ruošiantis PUPP.

Ruošiantis šiai pamokai, mokiniai turėjo nueiti į gimnazijos biblioteką, susirasti R.Granausko apysaką „Gyvenimas po klevu“ ir iš nurodyto puslapio išrinkti kalbos dalis, jas suskaičiuoti. Lietuvių kalbos mokytojos R.Beržanskienė ir R.Kisielienė priminė kalbos dalis ir paaiškino, kaip mokiniai turės atlikti praktinę užduotį su turimu tekstu, priminė, kad galima kreiptis į mokytojas konsultacijų metu.

Matematikos mokytoja priminė statistikos, imties charakteristikų, tikimybės apibrėžimus, skaičiavimo taisykles, diagramų rūšis. Savo turimas žinias mokiniai gebės pritaikyti atliekant užduotis bei namų darbą.

Mokiniams buvo išdalinti lietuvių kalbos dalių bei statistikos paruoštukai, kad galėtų susisteminti ir pasitikrinti savo turimas žinias.

Mokiniai gebės atlikti statistikos darbą, naudojant suskaičiuotas kalbos dalis, nubrėš diagramas, pateiks išvadas. Darbai bus vertinami pažymiu.

Pamokoje buvo ugdomos dalykinės, komunikavimo, bendradarbiavimo, socialinės, emocinės, skaitmeninės ir pažinimo kompetencijos.

Violeta Jotautienė

Varėnos ,,Ąžuolo“ gimnazijos matematikos mokytoja

Palikti atsiliepima

įveskite savo komentarą!
įveskite savo vardą čia

Rekomenduojami video

Taip pat skaitykite: