Origami matematikos pamokoje

0
6

Varėnos,,Ąžuolo“ gimnazijoje spalio 23d. Ia,b,c,d klasėse vyko matematikos pamoka ,,Origami matematikos pamokoje“.

Žodis ,,origami“ japoniškai reiškia: ori – lankstyti, kami – popierius. Jis atsirado VI amžiuje Kinijoje. Tai japoniškas popieriaus lankstymo menas. Origamiais vadinami ir patys lankstiniai.

Origami – lankstymas iš popieriaus be klijų. Biochemikas Paulius Mielinis, būdamas 24 metų teigė, kad origamis – tai 90 proc. matematikos ir 10 proc. kūrybos.

Iš 6 vienodų kvadratų mokiniai turėjo sudėlioti kubą ir atlikti praktines užduotis: apskaičiuoti briaunų perimetrą, pagrindo plotą, šoninio paviršiaus plotą, viso paviršiaus plotą ir tūrį. Buvo pakartoti perimetro, ploto ir tūrio matavimo vienetai.

Ne visiems pirmokams iš karto sekėsi sudėlioti kubą, reikėjo draugų ir mokytojos pagalbos.

Šioje pamokoje buvo ugdomos mokinių matematikos dalyko kompetencijos, savarankiško bei darbo grupėse įgūdžiai.

Mokantis nuotoliniu būdu, mokiniai patys galės atlikti tokias praktines užduotis namuose.

Pamoka mokiniams patiko.

Su darbelių nuotraukomis tėveliai galėjo susipažinti ,,Mano dienyne”.

Violeta Jotautienė

Varėnos ,,Ąžuolo”gimnazijos matematikos mokytoja

Palikti atsiliepima

įveskite savo komentarą!
įveskite savo vardą čia