Eglė Ražytė
Varėnos PSPC direktorius Danas Bortkevičius nuolat tobulina savo įstaigos darbą. Ypač karantino metu, kai pacientų srautai poliklinikoje gerokai sumažėję, nes didžiausią lankytojų dalį, ko gero, sudaro lėtinėmis ligomis sergantys žmonės, kuriems reikia išsirašyti vaistų. Dėl COVID-19 pavojaus atsisakyta kontaktinio bendravimo su gydytoju, užtenka pokalbio telefonu, iš anksto užsiregistravus ir numatytu laiku sulaukus gydytojo skambučio.
Darbo organizavimas šioje įstaigoje nuolat tobulinamas, tačiau ne paciento naudai.
Varėniškė (tapatybė redakcijai žinoma), norėdama išsirašyti vaistų paskambino į Varėnos PSPC registratūrą. Atsiliepė darbuotoja, paskyrė dieną. Kadangi moteris dirba ir karantino metu taip pat yra ganėtinai užimtas žmogus, paklausė, kuriuo metu jai laukti gydytojos skambučio. „Visą dieną!“ – pranešė PSPC darbuotoja. Bandant išsiaiškinti, kodėl reikia laukti visą dieną, jei gydytoja nedirba visą dieną, o tik tam tikru laiku, darbuotoja atšovė: „Na, ir kas, gydytoja dirba ir po darbo, laukit visą dieną!“. Kas buvo ta registratūros darbuotoja, moteris nežino, nes ji neprisistatė, taip pat neaišku, kiek laiko trunka medikų „diena“.
Gal Varėnos PSPC direktorius Danas Bortkevičius galėtų atsakyti į keletą klausimų: kodėl registratūros darbuotojos kalbėdamos su pacientu telefonu neprisistato; kodėl direktorius pažeidžia Darbo kodeksą ir verčia gydytojus dirbti nenormuotą laiką? kodėl pacientams reikia laukti skambučio visą dieną ir kada prasideda bei baigiasi „gydytojo diena“?