3 dalykai, kuriuos jau žinome apie grįžimą į biurą

0
11

Daugelio darbuotojų darbo vieta šiandien atrodo visai kitaip nei prieš trejus metus. Perėjimas prie nuotolinio darbo pakeitė lūkesčius, kaip ir kur dirbti, o darbuotojai, kurie anksčiau buvo prisirišę prie biuro stalo, gali lanksčiau dirbti iš namų. Tačiau daugelis darbdavių, dirbantys nuotoliu, turės sugrįžti atgal į biurus. O tai gali sukelti didelį stresą darbuotojams, kurie yra jau pripratę dirbti nuotoliniu.

Šiame straipsnyje apžvelgsime tris didžiausias problemas apie grįžimą į biurą iš internetinės erdvės, ir kaip su jomis kovoti.

Socializacija

Nuo socialinio nerimo kenčiantiems žmonėms kasdienio bendravimo su žmonėmis praradimas yra palaima. Tačiau, didėjant skiepijimo apimtims ir vėl pradėjus atidaryti darbo vietas, mintis apie grįžimą į biuro aplinką gali būti bauginanti. Gera žinia ta, kad yra priemonių, kurių galima imtis, kad palengvintumėte šį perėjimą.

Pavyzdžiui, pasistenkite suplanuoti kelias dienas per savaitę, kai galėsite dirbti iš namų, kad nesijaustumėte taip, tarsi per naktį visiškai pakeistumėte gyvenimo būdą. Be to, iš anksto susisiekite su bendradarbiais ar vadovu ir praneškite jiems, kad nerimaujate dėl grįžimo į biurą. Atvirai ir sąžiningai pasakodami apie savo jausmus, galite sukurti palaikymo tinklą, kuris palengvins grįžimą į biurą.

Bendravimas

Nors daugelis darbuotojų nekantrauja grįžti į biurą, dėl COVID-19 pandemijos iškilo nemažai problemų, kurias reikia išspręsti prieš grįžtant į darbą. Vienas iš svarbiausių aspektų yra bendravimas. Kadangi tiek daug žmonių dirba iš namų, akivaizdžiai sumažėjo tiesioginio bendravimo, o tai gali sukelti nesusipratimų ir nesusikalbėjimo. Grįžtant į biurą svarbu skirti laiko pabendrauti su bendradarbiais ir užmegzti santykius. Tai padės jums vėl priprasti prie gyvo bendravimo biure.

Kūno įvaizdžio bei psichikos problemos

Po kelių mėnesių, kai dirbome iš namų, naršėme internete, ar net žaidėme kazino Lietuvoje internetu, mintis, kad reikia atitinkamai apsirengti ir eiti į biurą, atrodo svetima. O tiems iš mūsų, kurie turėjo psichinės sveikatos ar kūno įvaizdžio problemų, grįžimas į biuro aplinką gali būti ypač bauginantis. Gera žinia ta, kad esate ne vieni. Štai keletas patarimų, kaip susidoroti su psichikos ir kūno įvaizdžio sunkumais grįžus į biurą:

  • Sudarykite planą, kaip elgsitės su dirgikliais. Jei biure yra tam tikrų dalykų, kurie kelia jums nerimą arba skatina kūno įvaizdžio problemas, sukurkite planą, kaip su jais susidorosite. Pavyzdžiui, jei nerimaujate dėl to, ką apsirengti, iš vakaro pasirūpinkite drabužiais, kad ryte nereikėtų apie tai galvoti.
  • Pasikalbėkite apie savo rūpesčius su viršininku arba personalo skyriumi. Svarbu, kad jie žinotų, su kuo susiduriate, kad būtų supratingi ir atsižvelgtų į jūsų poreikius.
  • Susiraskite paramos grupę arba terapeutą, su kuriuo galėtumėte pasikalbėti apie savo nerimą ar kūno įvaizdžio problemas. Gali būti naudinga pasidalyti savo jausmais su kitais žmonėmis, kurie supranta, ką išgyvenate ir kodėl nenorite grįžti dirbti gyvai.

Kitos problemos kurias sukėlė iššūkius grįžti atgal:

  • Darbas biure gali atrodyti kaip nesibaigianti rutina. Dėl nustatytų darbo valandų ir menkų pertraukų galimybių biuro darbuotojai dažnai greitai pervargsta. Palyginus su darbu iš namų, kur galima dirbti laisvai pagal savo nustatytą laiką.
  • Bandymas nustatyti sveiką miego režimą. Daugeliui žmonių darbas nuo devynių iki penkių jau praeityje, todėl dabar jie dirba pagal savo valandas. Dėl to gali būti sunku laikytis reguliaraus miego grafiko, kai jau teks grįžti prie įprasto grafiko.

Palikti atsiliepima

įveskite savo komentarą!
įveskite savo vardą čia